- New
HISTORIA REKLAMY 1842-2006
Opis książki
Historia reklamy sięga 1630 roku. Théophraste Renaudot opublikował wówczas pierwsze reklamowe noty we francuskiej La Gazette de France. W 1786 roku William Tayler zaczął oferować usługi agenta dla miejscowych drukarzy i księgarzy, ale po raz pierwszy termin agencja reklamowa użyty został w 1842 roku, gdy Volney B. Palmer otworzył agencję w Filadelfii, Pensylwanii. Od tego czasu można mówić o początkach kreatywnego przemysłu rekalmowego, który z czasem przekształcił wiele z komercyjnych prac w ikony kultury. Publikacja podzielona została na określone dekady i przedstawia słynne kampanie promocyjne i marki wraz z komentarzem. Odnaleźć tu można zarówno zdjęcie wielbłąda, który pojawił się na paczce paiperosów marki Camel, pierwszą reklamę Coca Coli, jak również reklamy, w których zostały użyte dzieła mistrzów takich, jak: Picasso i Magritte.
Kupując ten produkt możesz zebrać
18
punktów lojalnościowych
.
Twój koszyk będzie zawierał
18
punktów
Punkty możesz wymienić na kod rabatowy
3,60 zł
.
Opis
- Autor
- STEPHANE PINCAS, MARC LOISEAU
- Rok
- 2009
- Format książki
- 290 x 250 mm
- Ilość stron
- 336
- Okładka
- Twarda
- Stan obwoluty
- bardzo dobry
- Stan ogólny
- Bardzo dobry
- Opis techniczny
- otarcia krawędzi obwoluty
- Wydawnictwo
- Taschen
Specyficzne kody
- ISBN
- 9788389192646
- EAN13
- 9788389192646
Gdy Twój koszyk osiągnie wartość 300 zł lub więcej, otrzymasz dostawę zupełnie za darmo.
Zapewniamy Ci bezpieczeństwo podczas dokonywania płatności dzięki systemowi Payu.
Nasza firma zawsze stawia na najwyższą jakość obsługi klienta.
Oferujemy szeroki wybór książek, które zaspokoją różnorodne gusta czytelników.