• New
HISTORIA REKLAMY 1842-2006
search
  • HISTORIA REKLAMY 1842-2006

HISTORIA REKLAMY 1842-2006

Opis książki

Historia reklamy sięga 1630 roku. Théophraste Renaudot opublikował wówczas pierwsze reklamowe noty we francuskiej La Gazette de France. W 1786 roku William Tayler zaczął oferować usługi agenta dla miejscowych drukarzy i księgarzy, ale po raz pierwszy termin agencja reklamowa użyty został w 1842 roku, gdy Volney B. Palmer otworzył agencję w Filadelfii, Pensylwanii. Od tego czasu można mówić o początkach kreatywnego przemysłu rekalmowego, który z czasem przekształcił wiele z komercyjnych prac w ikony kultury.   Publikacja podzielona została na określone dekady i przedstawia słynne kampanie promocyjne i marki wraz z komentarzem. Odnaleźć tu można zarówno zdjęcie wielbłąda, który pojawił się na paczce paiperosów marki Camel, pierwszą reklamę Coca Coli, jak również reklamy, w których zostały użyte dzieła mistrzów takich, jak: Picasso i Magritte.

Autor
STEPHANE PINCAS, MARC LOISEAU
Rok
2009

redeem
Kupując ten produkt możesz zebrać 18 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 18 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 3,60 zł .


180,00 zł
Brutto
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

H6240
1 Przedmiot

Opis

Autor
STEPHANE PINCAS, MARC LOISEAU
Rok
2009
Format książki
290 x 250 mm
Ilość stron
336
Okładka
Twarda
Stan obwoluty
bardzo dobry
Stan ogólny
Bardzo dobry
Opis techniczny
otarcia krawędzi obwoluty
Wydawnictwo
Taschen

Specyficzne kody

ISBN
9788389192646
EAN13
9788389192646
  Darmowa wysyłka od 300 zł

Gdy Twój koszyk osiągnie wartość 300 zł lub więcej, otrzymasz dostawę zupełnie za darmo.

  Bezpieczne płatności

Zapewniamy Ci bezpieczeństwo podczas dokonywania płatności dzięki systemowi Payu.

  Wysoka jakość

Nasza firma zawsze stawia na najwyższą jakość obsługi klienta.

  Duży wybór książek

Oferujemy szeroki wybór książek, które zaspokoją różnorodne gusta czytelników.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.