• New
MÓZG NA ZAKUPACH. NEUROMARKETING W SPRZEDAŻY
search
  • MÓZG NA ZAKUPACH. NEUROMARKETING W SPRZEDAŻY

MÓZG NA ZAKUPACH. NEUROMARKETING W SPRZEDAŻY

Opis książki

W głowie klienta

  • Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
  • Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
  • Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?

To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie.

Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu

Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.


Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów - tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.

 

Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów?

Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce?

Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?

Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki?

Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane?

Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu?

Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne?

Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych?

 

Autor
A. K. PRADEEP
Rok
2011

redeem
Kupując ten produkt możesz zebrać 2 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 2 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,40 zł .


27,62 zł
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

K8988
1 Przedmiot

Opis

Autor
A. K. PRADEEP
Rok
2011
Format książki
235 x 160 mm
Ilość stron
256
Okładka
miękka
Stan ogólny
Bardzo dobry

Specyficzne kody

ISBN
978-83-246-3297-8
EAN13
84384003
  Darmowa wysyłka od 300 zł

Gdy Twój koszyk osiągnie wartość 300 zł lub więcej, otrzymasz dostawę zupełnie za darmo.

  Bezpieczne płatności

Zapewniamy Ci bezpieczeństwo podczas dokonywania płatności dzięki systemowi Payu.

  Wysoka jakość

Nasza firma zawsze stawia na najwyższą jakość obsługi klienta.

  Duży wybór książek

Oferujemy szeroki wybór książek, które zaspokoją różnorodne gusta czytelników.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.