- New
LOGO DESIGN THAT WORKS
Opis książki
Secrets for successful logo design.
Logo design titles continue to sell the most copies of all graphic design subjects. This hard-working title examines 100 logo designs by illustrating how and why the design works. Sidebars compare and contrast rough drafts of popular logos with their final versions, and short tips address issues such as testing designs, sourcing inspiration, and typography. As well, the evolution of well-known logos are traced by examining why design changes were made and how those changes benefited the client and were successful on the market.
Kupując ten produkt możesz zebrać
3
punktów lojalnościowych
.
Twój koszyk będzie zawierał
3
punktów
Punkty możesz wymienić na kod rabatowy
0,60 zł
.
Opis
- Autor
- LISA SILVER
- Rok
- 2001
- Format książki
- 280 x 230 mm
- Ilość stron
- 144
- Okładka
- miękka
- Stan ogólny
- Bardzo dobry
Specyficzne kody
- ISBN
- 9781564967596
- EAN13
- 83765360
Gdy Twój koszyk osiągnie wartość 300 zł lub więcej, otrzymasz dostawę zupełnie za darmo.
Zapewniamy Ci bezpieczeństwo podczas dokonywania płatności dzięki systemowi Payu.
Nasza firma zawsze stawia na najwyższą jakość obsługi klienta.
Oferujemy szeroki wybór książek, które zaspokoją różnorodne gusta czytelników.