- New
Rozmowa, która pomaga
Opis książki
Czy umiejętność terapeutycznej rozmowy jest zarezerwowana tylko dla psychologów? Przecież wszyscy tak w domu, jak i w pracy spotykamy się z ludźmi, którzy potrzebują pomocy. Lekarz, pielęgniarka, wolontariusz, prawnik, ksiądz, pracownik socjalny - w każdym z tych zajęć niezbędna jest umiejętność dobrego porozumiewania się, słuchania ze współczuciem, udzielania wsparcia. Także jako rodzice, przyjaciele czy partnerzy staramy się pomóc naszym bliskim, gdy mają kłopoty.
- Na czym polega umiejętność udzielania pomocy psychologicznej?
- Jak pomagać w wyrażaniu i uwalnianiu emocji?
- Jakie pytania pomogą znaleźć właściwe rozwiązania?
- Jak sobie radzić z problemami okresu dzieciństwa?
- Kiedy nakłaniać rozmówcę do szukania profesjonalnej pomocy?
Znajdziesz tu wskazówki, ćwiczenia oraz fragmenty rozmów, które pokażą, jak stosować zdobytą wiedzę w praktyce.
Książkę tę powinni przeczytać wszyscy, którzy są zainteresowani osiąganiem lepszego porozumienia z innymi osobami oraz uczestnicy kursów z dziedziny poradnictwa psychologicznego..
Kupując ten produkt możesz zebrać
4
punktów lojalnościowych
.
Twój koszyk będzie zawierał
4
punktów
Punkty możesz wymienić na kod rabatowy
0,80 zł
.
Opis
- Autor
- Kathryn Geldard, David Geldard
- Rok
- 2004
- Format książki
- 205 x 145 mm
- Ilość stron
- 192
- Okładka
- miękka
- Stan ogólny
- Bardzo dobry
- Wydawnictwo
- GWP
Specyficzne kody
- ISBN
- 83-89574-32-2
- EAN13
- 9788389574329
Gdy Twój koszyk osiągnie wartość 300 zł lub więcej, otrzymasz dostawę zupełnie za darmo.
Zapewniamy Ci bezpieczeństwo podczas dokonywania płatności dzięki systemowi Payu.
Nasza firma zawsze stawia na najwyższą jakość obsługi klienta.
Oferujemy szeroki wybór książek, które zaspokoją różnorodne gusta czytelników.