• -19,00 zł
  • New
GENIUSZ MARKETINGU
search
  • GENIUSZ MARKETINGU

GENIUSZ MARKETINGU

Opis książki

 Geniusz marketingu to książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się diametralnie zmienić – powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny. 

Książka ta dostarcza nowatorskich pomysłów i inspiracji, dzięki którym można: 
• stworzyć wyróżniające się marki, 
• wprowadzić innowacyjne rozwiązania, 
• zwiększyć zaangażowanie konsumentów, 
• odnieść sukces na skomplikowanych rynkach, wykorzystując ich potencjał i zmiany ich struktur, 
• zastosować strategie marketingowe zapewniające przewagę nad konkurencją. 
Według autora przykład należy czerpać z wielkich światowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizję Google, rozwój Apple i Starbucks, rewolucję Ebay, dyscyplinę wartości Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-Colę. Każdy może stać się geniuszem marketingu, ucząc się od najlepszych: inteligencji od Steve’a Jobsa, wyobraźni od Philippe’a Starcka, zdolności osiągania sukcesu od Phila Knighta.
Autor
PETER FISK
Rok
2009

redeem
Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych


28,00 zł
9,00 zł Zniżka 19,00 zł
Brutto
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

F5908
1 Przedmiot

Opis

Autor
PETER FISK
Rok
2009
Format książki
240 x 170 mm
Ilość stron
410
Okładka
Twarda
Stan ogólny
Bardzo dobry

Specyficzne kody

ISBN
9788376015651
EAN13
83659966
  Darmowa wysyłka od 300 zł

Gdy Twój koszyk osiągnie wartość 300 zł lub więcej, otrzymasz dostawę zupełnie za darmo.

  Bezpieczne płatności

Zapewniamy Ci bezpieczeństwo podczas dokonywania płatności dzięki systemowi Payu.

  Wysoka jakość

Nasza firma zawsze stawia na najwyższą jakość obsługi klienta.

  Duży wybór książek

Oferujemy szeroki wybór książek, które zaspokoją różnorodne gusta czytelników.

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.