- New
LEAN CUSTOMER DEVELOPMENT - TWÓRZ PRODUKTY, PO KTÓRE KLIENCI BĘDĄ...
Opis książki
Znaj klienta swego
Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami.
Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development.
Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia.
Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie satysfakcjonujący produkt, który pozwoli Ci potwierdzić, co klienci są skłonni kupić i czego będą używać.
Dostosuj techniki składające się na model Customer Development do potrzeb dużych organizacji, konserwatywnych branż i istniejących już produktów.
Jak tworzyć produkty, które ludzie będą chcieli kupować? Bez względu na to, czy jesteś właścicielem niewielkiej firmy czy pracownikiem wielkiego koncernu, zadajesz sobie to samo pytanie. Jeśli szukasz niezawodnej metody badania potrzeb i preferencji klientów, dzięki której zaoszczędzisz wiele miesięcy pracy oraz mnóstwo pieniędzy, zapraszamy do świata Lean Customer Development.
Autor
CINDY ALVAREZ
Rok
2014
Kupując ten produkt możesz zebrać
1
punkt lojalnościowy
.
Twój koszyk będzie zawierał
1
punkt
Punkty możesz wymienić na kod rabatowy
0,20 zł
.
18,10 zł
H5962
1 Przedmiot
Opis
- Autor
- CINDY ALVAREZ
- Rok
- 2014
- Format książki
- 235 x 160 mm
- Ilość stron
- 227
- Okładka
- miękka
- Stan ogólny
- dobry
- Opis techniczny
- otarcia krawędzi okładki, miejscami zaznaczenia tekstu ołówkem
Specyficzne kody
- ISBN
- 9788324691531
- EAN13
- 83974946
Darmowa wysyłka od 300 zł
Gdy Twój koszyk osiągnie wartość 300 zł lub więcej, otrzymasz dostawę zupełnie za darmo.
Bezpieczne płatności
Zapewniamy Ci bezpieczeństwo podczas dokonywania płatności dzięki systemowi Payu.
Wysoka jakość
Nasza firma zawsze stawia na najwyższą jakość obsługi klienta.
Duży wybór książek
Oferujemy szeroki wybór książek, które zaspokoją różnorodne gusta czytelników.
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.