- New
MEDIA I LUDZIE (BIBLIOTEKA MYŚLI WSPÓŁCZESNEJ)
Opis książki
"Byron Reevs i Clifford Nass, amerykańscy informatycy od technologii komunikacyjnych, postanowili zbadać - wykorzystując metody psychologii społecznej i socjologii - jak ludzie reagują na media. Otóż okazało się, że uczestnicy eksperymentu bardzo się starali, aby nie zrobić komputerowi przykrości, czuli się fizycznie zagrożeni przez coś, co było tylko wizerunkiem, przypisywali kreskówkom bogatą osobowość bądź reagowali na głosy w komputerze zgodnie ze stereotypami płci. Zachowania te potwierdziły ciekawą i nowatorską tezę autorów: wbrew intuicyjnym wyobrażeniom nasze interakcje z komputerami, telewizją i nowymi mediami są z zasady społeczne i naturalne, tak jak interakcje z innymi ludźmi. Stawianie znaku równości między mediami a realnym życiem nie wynika bynajmniej z niewiedzy lub młodego wieku, lecz jest zjawiskiem powszechnym i niezależnym od naszej świadomości. Traktując media jako istoty społeczne, oczekujemy zatem bezwiednie, że będą one przestrzegać określonych norm i zasad życia społecznego: nasz komputer ma być nie tylko sprawny, ale również "grzeczny"!"
Kupując ten produkt możesz zebrać
2
punktów lojalnościowych
.
Twój koszyk będzie zawierał
2
punktów
Punkty możesz wymienić na kod rabatowy
0,40 zł
.
Opis
- Autor
- BYRON REEVES, CLIFFORD NASS
- Rok
- 2000
- Format książki
- 200 x 120 mm
- Ilość stron
- 332
- Okładka
- miękka
- Stan ogólny
- Bardzo dobry
- Wydawnictwo
- PIW
Specyficzne kody
- ISBN
- 83-06-02801-5
- EAN13
- 9788306028010
Gdy Twój koszyk osiągnie wartość 300 zł lub więcej, otrzymasz dostawę zupełnie za darmo.
Zapewniamy Ci bezpieczeństwo podczas dokonywania płatności dzięki systemowi Payu.
Nasza firma zawsze stawia na najwyższą jakość obsługi klienta.
Oferujemy szeroki wybór książek, które zaspokoją różnorodne gusta czytelników.